Nyt fra gymnastikafdelingen

Afslutningstur - Teen Power

Lørdag den 8. juni – søndag den 9. juni var 18 gymnaster og 8 instruktører fra Teen Power på afslutningstur.

De sidste mange år har holdet været på cykeltur ud til en lille hytte ved fjorden i Stauning, hvor de har overnattet i telte. Dette var også planen igen i år, men grundet en meget våd og regnfuld weekend, måtte instruktørerne tænke hurtigt og ændre lidt i planerne.

Derfor gik turen til et stort sommerhus i Søndervig, hvor alle blev indlogeret på værelser. En stor del af weekenden foregik stadig udendørs, men det var dejligt, at der var mulighed for at komme ind i varme og tørvejr.

Trods det meget våde vejr, var stemningen og humøret højt hele weekenden.

Weekenden bød på en masse forskellige aktiviteter. Gåtur til havet, stratego i naturen, bålhygge, stafetter, kongespil, musikquiz og meget andet. Gymnasterne prøvede også kræfter med at bygge tømmerflåder, som selvfølgelig skulle testes på fjorden. Begge flåder kunne sejle og ingen faldt i vandet.

Der blev også hygget en masse indendørs med farvelægning af tegninger, spil, snak, pool og snolder.

En sjov og hyggelig weekend, for både gymnaster og instruktører.

MGP Dans

Onsdag den 5. juni lavede vores MGP hold opvisning for forældre, søskende bedsteforældre og andre interesserede. 200 mødte op – og klappede og heppede på de 42 dygtige drenge og piger, som stolte viste, hvad de har arbejdet med onsdag efter onsdag til MGP dans.

Holdet er for drenge og piger i alderen 0. – 3. klasse. Et hold for alle, som er klar på dans og bevægelse, fuld fart til MGP sange, godt humør og smittende smil.

Maja Høj, Mathilde Mikkelsen og Line Graversgaard stod onsdag efter onsdag klar med nye lege og dansetrin til de mange fremmødte gymnaster. De flok unge hjælpere hjalp til ude blandt gymnasterne.

Kom og vær' med

I Lem Boldklub tilbyder vi også hold med samvær, motion og bevægelse for voksne – og du har nu muligheden for at være med. Det er muligt at tilmelde sig en halv sæson på tre af vores voksenhold.

Motionsspinning og cirkeltræning mandag kl. 17.00-18.00

Step tirsdag kl. 17.45-18.45

Æ’ Knejte tirsdag kl. 19.00-20.00

Vi har plads til alle og vi håber, at I er mange, som har lyst til at være med!

Se mere om holdene og tilmelding her

'Mens vi venter' i Lem Hallen

Den 24. december 2023 kl. 10.00-12.00 åbnede Lem Boldklubs Gymnastikafdeling for 13. år dørene i Lem Hallen, til julespring og -leg, kreativitet, hygge og nissestreger.

‘Mens vi venter’ blev afholdt for første gang i 2009 og har været en fast tradition siden da. Desværre blev det ikke til noget i 2020 og 2021 grundet corona.

Dygtige og glade nuværende og tidligere gymnastikinstruktører stod klar til at byde alle velkommen til en formiddag med fuld fart over feltet, massevis af julehygge, sjov og mange smil.

Dagen er for alle! Vi opfordrer altid til, at man tager fætre, kusiner, julegæster og andre interesserede med – vi har plads til alle. Og år efter år glæder vi os til at se alle, som kommer forbi.

Det er blevet en tradition, at folk mødes i hallen i hallen for at ønske hinanden god jul. Folk mødes i hallerne til leg, dyst i hockey eller basket, kreative sysler, spring og andre mødes i kantinen til snak over en kop kaffe eller andet. Kantinen tilbyder køb af varme og kolde drikke, samt et mindre udvalg af slik og mad.

Mulighederne er mange og vi er glade for den store opbakning.

Her er lidt af det, som vi tilbyder: På scenen har vi et rum, for de mindste (0-5 år) med tumlebane, boldbassin, airtrack og mange massevis af mulighed for leg. I klubhuset kan man fordybe sig i kreative sysler, som juleklip og farvelægning af juletegninger. I multihallen er der mulighed for spring. Den store hal byder på forskellige boldspil, hockey, tummel og leg for alle aldre.

DGI har tidligere skrevet en fin artikel om dagen.

Juleafslutning

Uge 51 var sidste træningsuge for alle vores hold i 2023. Vi er kommet godt fra start med alle vores hold, særligt vores børnehold, som i år har mange aktive og glade gymnaster.

Familiefræs: 18 gymnaster + forældre og 2 instruktører

Krudtuglerne: 29 gymnaster og 7 instruktører

Springfiduserne: 35 gymnaster og 7 instruktører

TikTok dans og rytme: 9 gymnaster og 2 instruktører

Teen Power: 42 gymnaster og 8 instruktører

Hvor er vi heldige i Lem Boldklub!

Billedet er fra juleafslutning med Teen Power