Danmarks største salt varmtvands svømmebad

Vi har lige her i Lem st. Danmarks største salt varmtvands bassin og her kan Lem boldklub i samarbejde med Fonden Lem Svømmebad tilbyde svømme træning.
Læs mere om svømmebadet

Svømme træning fortages af vores veluddannet frivillige træner, som er klar på at give dig eller dine børn en god super oplevelse med vandet.

Viser et billede hvor børn og deres forældre er til svømning.

Svømning Udvalg

Har du nogle spørgsmål, forslag eller andet er du altid velkommen til at kontakte udvalget.
E-mail: svomning@lemboldklub.dk

Helle Øllgaard

Sekretær
Karina Vandborg Hansen

Kasserer
Martin Nørmark Hykkelbjerg

Katja Graakjær

Tina Friis Sørensen

Helle Katrine Lange

Følg os på Facebook

Vi bruger Facebook til de fleste opdateringer, billeder osv. så tag og følg os.

Hold oversigt:

Vi tilbyder følgerende svømme trænings hold lige her i Lem st.
Tilmeldingen forgår over Conventus og findes under denne oversigt.

Alle hold hvor andet ikke er angivet starter uge 15 – 26 samt uge 33 – 35. Vi holder sommerferie uge 27 – 32.

*Babysvømning starter uge 15 – 26 samt uge 33 – 35. Vi holder sommerferie uge 27 – 32. Man køber et ti turskort på hjemmesiden www.lemboldklub.dk Pris for baby + 2 forældre (voksne) 600 kr. Pris for baby + søskende + 2 forældre (voksne) 650 kr.

**lukket hold

***Holdet er for kørestols brugere, man har selv hjælper med, holdet kører uge 5 – 26 2024 pris 1000 kr.

****Offentlig åbent starter uge 15 – 26 samt uge 33 – 35. Vi holder sommerferie uge 27 – 32. Man køber et 10 turskort på hjemmesiden www.lemboldklub.dk Det koster 650 kr. for hele husstanden. Man kan også betale pr. gang på mobil pay det koster 30 kr. pr. person.