Hvad kan badminton:

Danmark har stole traditioner indenfor badminton og med store navne som Anders Antonsen, Viktor Axelsen, Mia Blichfeldt og mange flere, har du mulighed for at komme langt i Danmark og hvorfor ikke starte i din lokale boldklub.

Bane-badminton
Tilmeldingen forgår herunder:

Alle spillere skal tilmelde sig.
Linket “Bane xx + tidpsunkt tilmelding/reservation af bane indeholder betaling. Her skal én spille tilmelde sig. Linket indeholder betaling.
Linket “Bane xx + tidspunkt øvrige spillere”: her skal øvrige spillere tilmelde sig. Tilmelding er gratis.

Hvis I har spørgsmål i forbindelse med tilmelding, kontakt Lene Graversen: +45 23360251

Er der en træner gemt i dig?

Vi mangler træner(e) til undervisning i badminton. Har du lyst og evner til at undervise i badminton hører vi gerne fra dig – kontakt Lene Graversen: +45 23360251 eller  mail badminton@lemboldklub.dk

Kontakt:

Har du forslag, problemer, eller andet så skriv til: badminton@lemboldklub.dk